Torsdag Förmiddag

Om du ständigt läser förra kapitlet ur ditt liv så är det omöjligt att starta ett nytt. Hur lätt är det att hålla fokus på målet om man hela tiden vänder sig om? Sluta kriga mot ditt förflutna och lägg istället den energin på att bygga upp din framtid. För vet du? Du är din framtid och inte din historia! 

 
Idag har vi torsdag och jag sitter med frukosten i knäet. Havregrynsgröt as always, tycker det är en bra start på dagen för jag blir mätt och får bra energi! Strax tänkte jag gå en promenad för att ladda psyket eftersom jag har jätteeeemycket plugg. Har pluggat dåligt i veckan så nu måste jag ta igen så man får vara ledig i helgen, då det väntar roligare saker. Som afterwork med jobbet och att umgås med Frida. Frida kommer alltså hem från Stockholm en hel månad HUR KUL KÄNNS INTE DET?!!? :D 

Men nu promenad. Vi hörs. Take Care! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback