Torsdag

 
Två bilder från dagens snap-story. Och ja, jag byter kläder minst tre gånger varje dag hahaha. 

Någonting positivt med att ha varit med om många motgångar in life, är att man blir kungen på att ta sig förbi nästa liksom. Man lär sig alltid någonting. Tänk vilken tur jag har som gör bort dem redan nu? Min framtid lär vara felfri hehe. Idag är en bra dag, saker faller på plats, jag har fått saker bekräftat och på måndag återvänder jag äntligen till jobbet. Jag längtar faktiskt till att dricka kaffe med mina kollegor och pensionärer. Har en feel good känsla right now. Ska bita mig fast i den. Har dessutom snackat med Frida hela eftermiddagen, en av mina bästisar som pluggar i stockholm för tillfället. Vi kom på att livet är väldigt kort, det är inte värt att kasta bort det på att må dåligt? Eller träffa folk som fkkr upp ens hjärna hähähä? Man ska hålla sig till saker som får en att må bra och människor som får en att le.

Du är ressigören för ditt eget liv



Kommentarer
» Nina

Helt rätt! Varför må dåligt när man kan må bra liksom?! Du är mer än värd att få må bra fina Julia<3
Vi får höras av och ses snart!:)


Kom ihåg






Trackback