SöndaaAAaG


 I eftermiddag var jag hem till la familia på middag. Jag och brorsan pratade ikapp livet över filmen frozen. Har ändå världens bästa bror, trots att han ofta är störd i huduvet och brottar ner mig. Eller som igår när vi träffades på krogen. Då han gick fram till en 55 årig man, pekade på mig och sa att jag var intresserad:):):) då vill man ju bara dra han i håret typ. 
 
haha jaja, nu ska jag snart sova och ladda upp inför veckan har jag tänkt? Och bara för att uppdatera den nyfikna, så mår jag faktiskt bättre nu. Helt ärligt känner jag hur saker och ting ordnar upp sig. Det är bra. För man lever så himla kort tid. Man orkar liksom inte kasta bort det på att må dåligt? Man måste istället ta tag i skiten och arbeta sig uppåt. Always. 

Ny vecka i morgon. Vilket steg ska du våga ta?



Kommentarer

Vacker som få❤

Svar: nämen oj, nämen tack!:)
Juliaajoo

Haha syskonkärlek ^^ bråkade ni mycket när ni var små?

Svar: haha japp ;) mamma och pappa hade det inte lätt! kram på dig Sophia <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback