Shut up and dance

Igår var det fredag. Elin hämtade mig efter jobbet, så åkte vi och handlade för att sedan äta tacos till middag hemma hos henne. Därefter slängde vi oss i soffan med chips och godis. Även Frida och Matilda kom förbi. Ganska roligt att vi sällan och aldrig planerar att träffas. Men i slutet sitter vi ändå där i samma soffa och pratar om sjukaste sakerna vi varit med om den senaste veckan liksom. Fan så mycket kärlek till dessa tre! 
Lördag today. Mötte upp Elin på gymmet strax före nio. Så körde vi först 60 minuter bodypump och sedan 45 minuter spinning. Därefter var min ovältränade kropp mer död än levande kan jag lova, haha shit!! Men fett skön känsla. Tänkte fokusera lite på träningen i höst, just för att det får en att må bra. yesyesYEES!

Därefter skulle Elin ner på stan så jag hängde på, trots mitt tomatröda fejs efter tränignen, alltså snyggt;)!

Klockan är bara ett på dagen. Nu ska jag duscha, göra hårinpackning, ansiktsmask och bara ha hemmaspa. Sedan får vi se vad kvällen bjussar på. Jag och Elin lär väl hänga iallafall... som vanligt x) 



Kommentarer

Tänker på en sak....så mycket som du verkar umgås med den där Elin, blir du inte less? Ni är ju typ som piff och puff. Hehe iofs, hon är ju jävligt snygg iaf.

Svar: Jo.... extremt less. Vi är som piff och puff å hon är den blåsta av dem;)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback