Fredag och Lördag

Igår var det fredag och vin med brudarna stod på schemat. Allt för att fira att Elin kommit in på sin utbildning, jag ska börja jobba igen och att Frida alltid är en kung haha. Jag lockade till mitt (numera jätteblonda) hår och sminkade mig bra mycket. hehiho. Faktiskt kul att göra sig fin när man varit ständigt risig i en månad och längre! (Och hähä nej. Jag har inget löshår, det är mitt;D.)

 
Klockan åtta träffades vi hos Elin. Drack vin, lirade gitarr, sjöng utav bara tusan, körde fett pisamma lekar, drog ut på krogen, drack mer drinkar, träffade määängder av sköna människor. Helt klart en grym kväll. Hade roligt med två av mina favvisar:):):)

 
Lördag idag. Vaknade till liv vid lunchtid, drog direkt till Elin där vi snackade igenom gårdagen, åt chips, såg film, somnade i soffan, åt middag, såg en till film som var världens sötaste "Dolphine tale 2". SåååÅ fin jag älskar delfiner. Frida kom även förbi en stund innan hon drog och jobbade nattklubb. Dessa flickor alltså. Rikedoooom!

Min stärna alla dagar i veckan, jaoaooooo! 

Haft bästa dygnet på så sinnessjukt länge. Biter mig fast i feelgood känslan!



Kommentarer

Alltså ditt hååår julia! Vill ha:) /jonna:)

Svar: Men thanks:]
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback