Fredag - fixare

 
 TjenatjenaTJA! 

Klockan var ställd på nio i morse. Fixade håret i en tjoffs, lite mascara och höst jackan på. Påriktigt är hösten en av mina favoritårstider. Älskar luften, shoppingen, mörkret och myset. Jaja. Klockan tio satt jag på möte hos min chef. Så har vi pratat om nästa vecka. Därefter hälsade jag på min gamla avdelning, Stina och Sara. Drack vi kaffe och skvallrade en stund. Extremt goa människor. Åkte därefter vidare mot stan för lunch med mina kusiner. Därefter shoppade jag lite. Har haft miljoner saker på min "to-do" lista. Idag fick jag bocka av många punkter + mer shopping än tänkt hehe.

Nejee detta liknar inget!! Nu ska jag vila sedan fixa mig fin (har jag inte gjort på typ en månad nu.. hur använder man volymaster och locktång liksom hehe?). Ikväll ska jag nämligen träffa två bästisar för vin. Åh så bra! Och nästa vecka har jag planerat att komma igång med träning och... jamen va fan... detta blir BRA!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback