Ett samtal av Elin senare...

... Igår när jag satt och drack kaffe med mamma vid sextiden så ringde Elin....
- Julia, vi borde festa ikväll?
- Borde vi? Är fan tired alltså
- Hahaha sluta mesa. Fest ikväll, har vin hemma!
- Vänta va? sa du vin? OKEJDÅÅ! Är hos dig på en timma;)
Så körde jag räser hem och fixade mig lite snabbt. Därefter mot Elin där även Ida och Frida var. Ida hjälpte mig med sminket sen var vi igång. Vi hade kul som tusan, gillar förfester med bara tjejer. Det är gansa najjs!
 
Blev några shottar, ringda samtal, sjung och dans tills halsen typ dog. Därefter drog vi ut på staaan. 

Vi hann med både Bryggar, Verandan och Calles. Träffade mängder av folk och bara hade lite för kul;P 

På verandan drack vi drinkar och pratade med sköna grabbarna. hehehe. alltså hhahaha. vi flög igår! 
 Det känns idag, min hjärna är helt slut. Jag och Ida har redan varit hos Elin och druckit upp hennes cola å snackat igen gårkvällen. Jag kom ganska nyss hem och måste vakna till liv aka bli en människa. Ikväll väntar middag med familjen och farfar. BästaBästaBästa!
 



Kommentarer

Fina bilder☺️ Vart har du hittat dina örhängen?

Svar: Tackar sötnos! Oj.... jag minns faktiskt inte var jag hittade dem=) men dom är säkert ett år gamla:)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback