Nya bekantskaper

Igår var det fredag. Startade dagen med jobb till 16.00. Vilade sedan en timma å därefter hade jag lovat att gå förbi min äldsta granne som ville bjuda på smörgåstårta eftersom han fyllt år. Även Viktor var där, min yngre granne. Så där satt vi i flera timmar. Snackade, åt och skrattade. Därefter kom Matilda och hämtade upp mig, så åkte vi ut till bureå i kolsvarta natten för att se på ett jävla spökhus??? eller typ ja... fruktansvärt läskigt var det iaf hahah jisses. därefer såg vi slutet av idol och jag åkte vidre för att träffa en annan fin!=)

 Såhär skrev min yngre granne till mig efter fikat hos vår äldre granne... gjorde ett bra första intryck? En pratkvarn som älskar mat HAHAHHA. Låter som typical me;)

Nu ska jag städa och ikväll väntas inflyttningsfest! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback