Typ gå in i sin egen bubbla och bara få vara helt utan krav

 
Vet ni vad jag har gjort idag? Jo jag har tränat en timma på förmiddagen med Elin. Sedan har jag varit på möte i eftermiddag och ikväll har jag bara degat i soffan. Sett tv och ätit massa gott kvällsfika. Så extremt skön dag alltså. Älskar att göra ingenting ibland, då man oftast har full rulle annars. I dagens samhälle verkar det vara olagligt att göra ingenting, bara för att det är viktigt att vara online 24/7 med telefonen. Man ska även vara tränad, glad, duktigast på jobbet osv. Men vem orkar ens det? Inte jag iallafall. Ibland är det skönt att bara vara liksom, typ gå in i sin egna bubbla och bara få vara helt utan krav. En sån kväll har jag haft! 

Nämen nu ska jag alldeles snart sova. Läsa lite ur en najs bok jag börjat på och sedan sova. I morgon börjar jag jobba redan klockan sju!


 Take Care, du är viktig och alldeles speciell. För det finns ingen annan som är som du=) 



Kommentarer

Du är så sjukt snygg😘

Svar: Haha nämen tack mr. Anonym! :)
Juliaajoo

Hej!

Måste bara säga att jag tycker att du skriver så otroligt kloka, bra, motiverande och intressanta inlägg. Känner igen mig i mycket av det du skriver och blir inspirerad. Man får sig en tankeställare och du har så rätt i det du skriver om krav och att man alltid ska måsta prestera och vara på topp. Kan man inte bara få vara, leva ett liv utan stress, leva ett liv fyllt med glädje och massa kärlek.

Kloka du, fortsätt kämpa och fortsätt vara den fina förebild du är!

Svar: Ååhhh, TUSEN TACK Lina=). Din kommentar värmer mer än du kan förstå. Kram och hoppas att du mår bra!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback