LördagKväll

Jobbade 7-16 idag. Därefter svängde jag föri hemma några minuter innan jag drog ner på stan.

Där träffade jag Elin på Taco Bar för middag ute i kvällssolen. Är inte det sommarkänslor så säg!?

Därefter skruvad vi upp volymen i Elins bil, drog ner rutorna och körde ett varv runt stan (ALLTSÅ HAHA?!). Stannade även till på Hemmakväll för att handla lite gott, sedan mötte vi upp Jenny å Matilda.

Så har vi suttit ute i kvällsolen och ätit jordubbar och grädde. Vi har även lyssnat på nostalgi musik och sjungt så grannarna hatar oss hehe. Vi har även kört badoo leken. Ni vet. När man måste ge en like/skriva något sjukt till den tionde killen som kommer upp på encounters. Vet ni hur kul det är? Magen krampar av skratt, så jävla sjuuuukt!:D

Kvällen avslutades med att agera bilmekaniker. Kan säga att det gick sådär haha. Men trots omständigheterna är jag nu nu back home. Borde sova? Är trött som ett as, sov bara fyra timmar förra natten. Ska bli jäkla skönt med sovmorgon i morgon iallafall. Börjar klockan TOLV=)

 
Godnatt min skatt=)



Kommentarer

Vart är kjolen ifrån?😍

Svar: Den är från H&M, dock köpt förra året. älskar den!!! kram <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback