Lista

 

Namn: Julia Jonsson
Ålder: 22 
Bor: Skellefteå
Längd: 169
Skostolek: 38/39
_____________

Nämn tre bra egenskaper om dig själv: Positiv, målinriktad & snäll.
Nämn tre mindre bra egenskaper om dig själv: Hetsig, lättretlig & stressad.
Hur många bloggläsare har du under en dag: Tresiffrigt :)
Vad är du rädd för?: Grodor, fiskar och att bli sviken. 
Har du körkort? Ja och det fick jag dagen efter min 18årsdag!!
Vem åkte du bil med senast? Elin och Lisa!

Vem smsade dig senast? Min fina faster:)

 När grät du senast? Några dagar sedan:)
Vem är din bästavän? Jag har många bästizar!
Vad gör du just nu? Äter gröt till lunch, lyssnar på musik och svarar på denna lista;P
Det västa du vet: DÅLIG MUSIK!!!
_____________

 Vad finns alltid i din handväska? Smink, mobilladdare och resten av mitt liv hehe.
Har du någon tatuering? Jadå!
Har du någon piercing? Öronen:) Haft i naveln i mina yngre dagar;)

 
 ______________

 Katt eller hund? Kisse
Blått eller grönt? Blått 
Kallt eller varmt? Varmt. 
Snö eller sol? Sol. 
Lockigt eller rakt hår? Lockigt.
Mobil eller dator? Mobil OCH dator




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback