JOBBLÖRDAG - PLÅNKAN ÄR NÖJD

 
Hej snygging! 
Hoppas att du mår bra? Med mig är det fint... Förrutom att jag knappt sovit en blund inatt, fick en jobbig start på dagen och har en sån brutal träningsvärk i mina ben/rumpa att jag knappt kan gå. Ska bli spännande å se hur jag ska fixa åtta timmar på jobbet idag. Mhmmm! Annars då? Det är lördag. Halva Sverige befinner sig i Göteborg för Summerburst just nu, den andra halvan är på Brännbollsyran. Men själv är jag kvar i Skellefteå och ska spendera helgen med kaffe och 90åringar=) #work
 
Det blir nog en dag av detta med!! Slutar redan 16.00 idag. Så ikväll ska jag och Elin hitta på något roligare yeehehehess!




Kommentarer

Jag gör dig sällskap med att oxå vara kvar i Skellefteå och jobb helg... Tur vi är duktiga!:)

Svar: Vi är duktiga vi, hihi!<3<3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback