En Måndag

Idag jobbade jag förmiddag. På eftermiddagen var jag på utbildning om ångest och psykoser, extremt lärorikt. Av någon okänd annledning är jag intresserad av den psykiska ohälsan, jag vill lära mig massor - så jag kan hjälpa andra:):). Utbildningen slutade 16.00, så passade jag på att veckohandla påväg hem. Ikväll regnar det ute, så jag har en riktig myskväll inne i lägenheten. Startat "Ta det luugnt" listan på spotify och bakar favvis brödet. Ett nyttig OCH enkelt bröd. Mhhmmmmm;)

Detta är alla ingredienser som krävs. Dock ska det vara grahamsmjöl, men hade inget hemma. Tog istället mer havregryn och fyllde på med någon dl vetemjöl istället. HÄR kan ni se hela receptet.

 
Hoppas att ni har en mysig Måndagskväll. Ibland är det skönt att bara vara hemma och göra inget:) KRAM! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback