Back in Skellefteå

Söndagskläder för hela slanten. Haha shit så snyggt.
 
Hemma i min lilla lägenhet i Skellefteå igen. 
Idag handlar allting om att tvätta, städa, laga matlådor och andra boriiiing måsten. Fett skönt att göra bort allting tråkigt idag. Då blir måndagen och att återgå till vardagen mycket enklare. Något jag ändå diggar med mig själv är att jag är diciplinerad å målinriktad. Vill jag något då blir det så. Brukar vara duktig att lägga latmasken åt sidan haha. Och justeeeee, i morgon startar jag ett nytt kapitel av mitt liv - YEES:)

Jag brukar dela in livet i kapitel.
För två månader sedan kom jag hem från Florida. Då startade jag ett nytt kapitel i mitt liv. Jag började arbeta på min egna tjänst inom Skellefteå Kommun & jag träffade en kille jag tyckte om. Kan faktskt säga att jag levde lite på dem rosa fina molnen. Men haha inget blev som vi tänkte och det slutade med att jag blev väldigt down. Dessutom gav jag bort min lilla kissemisse förra veckan, så honom har jag inte heller kvar:(:(. Det gjorde mig ännu mer down. Så nu är det dax att starta ett nytt kapitel i livet helt enkelt, för jag vill inte vara down:).

SÅ NU KÖR VI.
Så i morgon startar jag ett nytt kapitel, som kommer hålla i fyra veckor framöver. (Sedan startar amazing-sommar-in-skellefteå-kapitlet). Men från och med i morgon och fyra veckor fram ska jag fokusera på att skriva mycket, träna tre dagar i veckan, äta bra mat, göra fett bra ifrån mig på jobbet & sprida mycket glädje. Jag tror att det nya kapitlet kommer bli minst lika bra som dem tidigare. Jag älskar att må bra, så att fastna i ett hamsterhjul och må dåligt är absolut ingenting för img. Då gäller det att samla krafter och ta ett steg ur hjulet. I morgon startar jag ett nytt kapitel som kommer hålla i fyra veckor framöver. VEM ÄR MED MIG?!



Kommentarer

Jag är med helt klart!!!! :D

Svar: HÄRLIGT=)=)
Juliaajoo

» Lisa

Bra initiativ och bra inlägg. Jag är också med!!! Ska träna fyra dagar varje vecka(=

Svar: Snyggt, lycka till & berätta gärna hur det går:) Kram!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback