Du har bara en kropp


Du har bara en kropp & den ska du leva ett helt liv med. Det är lika bra att tycka om den, acceptera hur den ser ut. För den duger ju. Den är perfekt. Och det du hatar med dig själv, kommer den som älskar dig ha fullt upp att tycka om!! Var nöjd över dig själv - hur du än ser ut. Lev hälsosamt för att du älskar din kropp, inte för att du hatar den. Ät hälsosam mat, träna regelbundet och ät godis någon gång varje vecka. 

Du är ju fan kanonfin:) Sluta mixtra och försöka skulptera kroppen efter dagens skönhetsideal. Var istället nöjd - det vinner sig i längden och glöm aldrig någonsin bort att självförtroende är det snyggaste någonsin.

PUSS!



Kommentarer

Du är så fin Julia. Jag hörde någonstans att den finaste stilen man kan ha är en underbar personlighet. Och då tänkte jag på dig. För du och din klokhet lyser och den gör verkligen att ditt yttre blir ÄN finare! :) Kram.

Svar: Men åh, tack du underbara!! denna kommentar gjorde min vecka <3
Juliaajoo

Du är så fin!
Och du har så rätt. Vi har bara en kropp som vi ska leva med. Vi måste ta hand om den och vårds den.
Jag har svårt med det pga anorexin. Men jag ska bli friskare en dag!
Kram på dig <3

Svar: jag tror verkligen på dig. Kör hårt, du är värd ett friskt liv <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback