Sjuk-Måndag

 
 
Dessa två bilder beskriver min dag. Åkt på en jävla förkyldning och har inte sovit en blund på hela natten. Satt och skrev about life with a friend istället. Det finaste som finns är när folk väljer att lita på en och öppnar upp sig. Kan jag hjälpa en person att må bättre, då är jag nöjd. Någon gång då & då skriver det unga tjejer till mig på Facebook och vill ha tips angående mat, ångest och träning - som jag självkart och alltid svarar på!! Men ibland skriver även vänner, som kanske inte är så jättenära. Och när dessa vänner väljer att öppna upp sig för just mig, då känner jag mig hedrad=). För jag vet själv hur extremt svårt det är att öppna upp sig för people och att våga känna tillit... För tillit har man inte till vem som helst! Däremot tror jag det är extremt viktigt att våga lita på någon och få ventilera sina tankar. För det är jättejobbigt att alltid hålla allting för sigsjälv. Inte ens den starkaste superhjälten orkar det i längden.

Oj, nu spårar jag ut i vanlig ordning, haha. Iallafall så har vi måndag. Sjuka jag har blivit ompysslad av min mamma hela dagen. Med glass, mat, choklad och kaffe:):). Jag är så galet lyckligt lottad som har henne=) Jaja, nu ska jag krypa ner i soffan och se någon movie. För i morgon planerar jag friskhet;P. Middags på Olles med några stjärnor väntar då, and so on! 

Hoppas du mår bra<3<3<3
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback