LÖRDAGKVÄLL

Lördag och nykter, ännu en helg;). Men jag är så extremt otaggad på alkohol just nu, så varför hålla på å dricka då liksom hehe? Har dessutom haft världens segaste förmiddag. Tog typ en timmas dusch och var bara slö som tusan. Som tur var fick jag lite mer energi på eftermiddagen;P Så jag drog till Lisa som klippte mitt hååår=)

Därefter var jag hem till Mamma och Pappa å blev bjuden på godaste middagen. Sedan kaffe och choklad!!


Vid åttatiden drog jag in till stan igen. Träffade Elin å Jenny på hemmakväll för att hyra filmer å köpa massa gooootttt:)

Körde även en raggarsväng genom stan (haha) för att kolla läget. Händer mycket galet i Skellefteå under lördagskvällarna ska ni veta;)

Därefter körde vi hem till Elin för att bara ha en myyysiiiig tjejkväll helt enkelt :)

Haha käkade glass, såg dum & dummare å skrattade så vi tjöt.

Lite chokladpudding åt vi också. Jisses så gott, skulle kunna äta ihjäl mig på det:):). Hehe jamen jag kom just hem å funderar på att sova? klockan är ändå halv ett och jag är sjukt trött, så why not liksom;D

 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback