Löptur i Solen - Perfekt start på dagen


Gick upp redan klockan åtta idag. Har jag lovat mig själv tre joggingturer i veckan, så är det precis vad jag ska träna också. Latmasken hejdå liksom. Så idag tog jag mig ut på intervaller i 3km, stannade sedan i erikslidbacken och körde 50 benböj, 50 utfallshopp och 60 utfallssteg = i högt tempo. Pulsen var högre upp än alla molnen. Benen var segare än den segaste kolan och jag var nöjdare än nöjdast hihi.

När jag kom hem igen satt jag ute i solen en stund. Extremt varmt och underbart väder idag JUUU=)
Nej nu måste jag äta och duscha. Ska till jobbet på en timme. Jobbar på min gamla avdelning idag. Det blir kul<3
 
 



Kommentarer

Exakt vad jag lovat mig själv att göra, varva med backträning... men jag kommer inte ut!!
När jag väl är ute så blir jag pepp, så tänker jag att när jag kommer in igen med Dipp så ska jag byta om till träningskläder direkt, men det blir aldrig av...

Sen har jag funderat på träningskort på F&S, sån fysisk aktivitet på recept så blir det billigt, men jag kommer bara känna mig jävligt pressad att träna bara för att det är på recept, att de på psyk blir arga om jag inte använder det..
Funderade då på en veckas gratisträning som de erbjuder, skulle fixat det i tisdags men har inte ens varit i närheten av bussen än

Svar: Annars tycker jag absolut du kan börja med lättare promenader. Promenera i skogen med fin musik i öronen. Det är ju fantastiskt=) Sedan lägga in lite löpning. Det är inte hela världen=)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback