Efter regn kommer sol

 
Om det är någonting jag är dålig på, så är det att jogga. Jag är typ mer en stark människa, kan göra många armhävningar och typ stå i 90 grader länge. Men när det kommer till kondition är jag sämre. Just därför har jag tänkt att träna upp konditionen i sommar. Hehe. Ska löpa två gånger varje vecka. Ett pass ska innehålla behagligt tempo i 40 minuter. Det andra ska vara kortare med intervaller from hell :D 

Idag var jag ute och sprang i 40 minuter. Regnade i början av rundan, men mitt i allt sprack det upp och solen lyste. Så jävla fint. Jag älskar solen. Jag älskar bra musik. Och. Jag älskar känslan när endorfinerna finns i kroppen;P. Har hört att det tar 20 minuter innan endorfiner utsöndras i hela kroppen. För mig är det typ jobbigt att springa dem 20 första min. Sedan löper jag på glädje haha ! Känslan e ball=) 

Men vill bli snabbare och få bättre kondis. Det är mitt mål i sommar. yeeees!!!




Kommentarer
» Lisa

Åh vad härligt!!! Längtar till mitt löparknä läker ihop så jag får börja träna igen :)

Svar: Åh förstår det, så härligt att vara ute när sommaren är här. Men passa på att vila upp dej ordentligt nu:) Och tack för dina kommentarer, blir så glad varje gång du kommenterar. Ha en fin dag Lisa <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback