Osminkad och Nyvaken - Torsdag

 
Godmorgon Torsdag. 
 
Jag sitter här och äter frukost i mina myskläder å klockan är över elva. Men det regnar ute och då är det helt okej att sova bort halva dagen. Det tycker jag;). Vaknade dock av en felringning från Dalarna sju i morse.. Var helt lost haha..

Tjejen: Hejsan vi har fått magsjuka i våran familj
Jag: Nämen ojdå, det låter inte bra. Hela famijen eller?
Tjejen: Jo, mina tre yngsta barn och mannen. 
Jag: Men så tråkigt, nu när det är sommar och allt
Tjejen: Ja, så jag kan inte komma på den bokade tiden idag.
Jag: Ursäkta?
Tjejen: Ja visst är jag hos tandregleringen?
Jag: HAHAHAHAHA NEJ DET ÄR DU INTE
Tjejen: Oj då har jag nog ringt fel.
Jag: HAHAHA JA DET HAR DU
Tjejen: Ber så hemskt mycket om ursäkt
Jag: Hhahaha. Hoppas du får tag på rätt å krya på famiiiiljen hoooj! 
 



Kommentarer

Vart har du hittat myskläderna? 😊

Svar: Tröja MQ. Shorts utlandet!!=) Ha en fin dag, kram!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback