Onsdagkväll - Lilla Lördag

Igår när jag gjorde mig i ordning så var jag bara arg. Fick inte till håret som jag ville och kände mig bara ful. Ni vet som man kan göra ibland? hehehe hur som helst gav jag upp ganska snabbt och började ladda inför kvällen ändå. Vem bryr sig om inte lockarna är lika lockiga som dem brukar vara? Eller sminket lika fint liksom. Ingen bryr sig. Och verkligen ingen med lite alkohol i kroppen hehu.

Klockan sju träffades jag, fanny och Frida hemma hos Frida. Alltså världens roligaste tjejer. Vi hade kul!!

Därefter drog vi vidare till Jesper och hans takterass. Att dricka vin på högsta våningen just bredvid vattnet var ju ganska roligt det med hehu! 

Vi skålade och mådde bra. Därefter tog vi oss in till Olles och träffade mer folk där:):)

Nu ska jag ta en kalldusch och sedan börja dra mig emot jobbet. Jobbar bara 5 timmar ikväll, skönt;)
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback