Onsdag - Godmorgon


Jag har legat uppe och gråtit till Titanic halva natten. Den filmen är ju så fruktansvärt jävla bra, absolut den bästa genom alla tider. Jag kan liksom inte se den för många gånger... åhhhh! Detta resulterade dock i att jag somnade i soffan och sov ända fram till tolv idag. Haha så jävla skönt. Brukar aldrig sova så länge någonsin. Jag brukar vara sådär noga med rutiner, bra mat, sömn, träning och så vidare. I sommar har allting fallit bort och jag har tagit varje dag som den kommit. Ganska skönt faktiskt;P. Får ta tillbaka rutinerna til hösten istället! 

Idag är det iallafall Ondag och jag är ledig. Sitter å äter frukost och ska snart ner mot stan. Känner mig jätteblek, så tänkte sola lite hehe. Senare ikväll ska jag träffa people för vin och onsdagsutgång. Kan bli bra. Jag är extremt laddad. Det ska dessutom bli sol å fint ikväll. SÅ JAAAA:)

Nej. Nu ska jag agera. Vi hörs om någon timma, kraaam



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback