Lördagskväll - Beachparty

Igår var det lördagskväll. Jag lockade håret, målade nalarna och gjorde mig redo för beachpartttty! 

Drog till Byske och förfestade med ett gäng härliga brudar. 

Åt grillat till middag. Alltså så gott, älskar grillat muuummmmmms!

Därefter lekte vi drinklekar och drog sedan in på området.

Var sjukt bra drag och riktigt bra med folk. Man hann typ gå en meter och så träffade man mer folk man känner. Det är så jäkla skoj. Kom även fram en tjej som läser min blogg "Hej du heter Julia va? Jag läser din blogg och tycker du skriver så klokt och bra".  Blir så himla, himla glad när folk kommer fram, pratar och säger så. Det gör mina dagar:)<3<3


Därefter var klockan halv tre och jag mötte upp Elin i stan. Som hade festat på annat håll. Vi svängde förbi Statoil och handlade dyrt godis. Sedan gick vi hem till henne, att cykla med några glas vin i kroppen är alltid lika spännande. Något så fruktansvärt vad jag skrattade. Drog hem till henne, pratade igenom våra kvällar och sedan sov jag på hennes soffa. haha!! 

Vaknade tidigt idag (kolla mina bakisögon haha sjukaste). Så har jag och elin ätit chips, sett tv och varit bakis hela förmiddagen. Nu ska jag fixa till mig och sedan åka hem till la familia. Middag med dem väntar=)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback