Lördag - Golf och Bastu

Åkte hem till brorsan i eftermiddags. Han har ju börjat med golf sedan något år tillbaka, så idag försökte han lära mig hur man skjuter. För alla er som inte visste det är jag totalt talanglös när det kommer till bollsporter haha:D

På första försöket missade jag bollen totalt. På det andra åkte bollen rakt upp i trädet HAHA!!!! 

Vid fyra kom kusineran förbi med middag. Så jäkla gott:))

Därefter tog vi en bastu, bad, lyssnade på Norlie & KKV och skämtade tills tårarna rann av skratt. Bestämde mig dock för att vara nykter ikväll, men har haft sjukt kul ändå. Med rätt folk har man kul utan alkohol somsagt ;D
 
Ibland blir jag bara så varm i hjärtat. Tänk att jag fick så fin släkt. Det är rikedom som inte går köpa för pengar!
 Nu har alla åkt hem/ut på krogen och jag sitter här framför datorn, bloggar och lyssnar på sadface musik. Ibland blir jag bara så arg på migsjälv. Att jag tillåter mig själv att bli påverkad av skitsaker. Att jag låter folk liksom... nä fy fan! jag orkar inte:D. Nu ska jag sova och ladda inför en morgondag som lite spontant bär av söderut på roadtrip!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback