Godmorgon från nya lägenheten


Godmorgon solstråle!
Sitter och äter frukost å ser nyhetsmorgon  i den nya lägenheten och bara mår bra. Brorsan kom över på en kopp kaffe också, då passade jag på att be honom bära upp tunga flyttkartonger på vinden hehe! Känns dock sådär när jag kämpat som fan för att bära ner EN flyttkartong. Sedan bär Emil upp TVÅ kartonger på en och samma gång... Haha jag måste träna!!! xD

Nu ska jag iväg och tvätta å göra det absolut sista i den gamla lägenheten. Borde även handla och TÄNK om man skulle hinna njuta några sekunder av den sköna sommardagen också!
..........
Förresten har jag stor-rensat i min garderob och bland mina skor. Kommer sälja mycket. Så håll utkik här på bloggen! Bland annat skor som jag kommer sälja för 150kr & som kostat mig typ 1000 spänn, men jag har aldrig använt dem för att det gör Ont. (Jag förstörde min högra fot när jag höll på med hästar förrut). Så håll utkik, det kommer finnas möjlighet att fynda!!:D 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback