Fredag - Oh vilken härlig da'

Efter dagens 7-12 arbetspass träffade jag Matilda i Falkträsket för lunch. Sen solade vi hela eftermiddagen!! 

Svängde sedan om hemma och gjorde mig i ordning för kvällen. Jag och tjejerna hade bokat bord på olles!
 
Så möttes vi på Olearys-taket vid åtta för god mat, vin och finaste sällskapet! 

Efter det då? Jo då åkte vi hem till Jenny och delade på en flarra vin ute på ballkongen! 

Klockan blev Elva och vi blev sugna på trästocksfestivalen.. Extremt festivalklädda haha NOT!!! 

Var kul, bra drag men väldigt konstigt folk där... Så vi drog ganska fort vidare till...

... kära Olearys där det var fullsatt. Träffade mängder av sköningar. Loooooove!!!!

... men eftersom vi har myror i brallorna så begav vi oss fort vidare och ut i skogen (vänta va? tänker ni nu? UT I SKOGEN? jag tänker också så eftersom mina skor är helt nya). Men jo, vi gick bort till campingen för trästockfolket. Eftersom vägen var lerig och mina skor nya så fick Elin bära mig på ryggen hehe;)

Träffade på Simon och snackade om livet. Alltså dom tre och natthumor slutar aldrig bra, man skrattar alltid tills man ligger dubbelvikt. Underbara people. Yes, klockan blev två och vi började dra oss hemmåt. Kalla som fan men glada på livet. Dock nyktra (har typ drukit tre glas vin på hela kvällen? Men ändå haft så extremt sjukt roligt) Med rätt folk har man kul utan alkohol ;)

Nu ska jag bara bort med sminket och sedan krypa ner under mitt tjocka duntäcke, är fortfarande helt förfryst efter kvällen hehe. I morgon väntar ännu en kul dag. Åh fan vad jag njuter av livet just nu. Det gör jag verkligen. En rolig dag efter den andra och ingenting att oroa sig för. Känner mig så laddad för framtiden just nu bara - that feeling!!!
 



Kommentarer

Så jävla fräsch Julia,, sjukt!

Svar: Haha nämen oj, tackar!!!:)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback