Fredag och Ledighelg

 
Fredag och Ledighelg på ingång. Ska hinnas med lite tjejkväll, beachparty, titta på en ny lägenhet och stan. Skulle även vilja fara å se Magic Mike på bio. Channing Tatum är en dröm. Minns när jag och farsan såg en film med honom som huvudroll "Helvete så snygg han är" sa jag. Varpå pappa svarar "Han? Han ser ju rent förjävlig ut, kolla bara öronen". Sedan tio minuter senare "Du måste skämta, var ser han bra ut?".. Skrattade så jag tjöt. Snacka om att smaken är som baken och snacka om att pappa alltid kommer ha svårt att godkänna mina pojkvänner;) Typical Pappa liksom. Nämen nu spårar jag ur igen. Fredag idag och nu ska jag iväg å jobba fem timmar och sedan kicka igång en BRA HELG=) Dock är jag i ett jobbigt drama just nu. Det sliter fan sönder mig. Hoppas bara det löser sig snart. Jag gillar att veta hur saker kommer sluta, nu har jag verkligen ingen aning...

 



Kommentarer

Vad är det för drama?

Svar: Vill jag inte på in på:$
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback