Fredag - Flytta ut och Flytta in.


Stökat på hela förmiddagen. Tvättat kläder, lyssnat på One Direction, pysslat på och städat. 


På eftermiddagen tog jag mig ut i världens vackraste sommardag. Promenerade ner till stan!

Träffade Frida för en lunch på Valentino. Så satt vi kvar ett bra tag för att surra om livet. Alaadrig fel :D
 
Vid 18.00 ikväll lämnade jag tillbaka nycklarna till världens finaste å härligaste familj, som jag haft äran att hyra lägenheten av i tre år!!

Sedan gick jag hem till nya lägenhet igen. Bakade en Hallonpaj som jag och Elin åt framför gråt-filmen Safe haven, så himla fin movie. Elin pyste hem redan halv tio så jag jag suttit här i soffan sedan dess;P. Känner mig helt tom efter veckan som varit. Så fruktansvärt mycket känslor,samtidigt som jag inte känner någonting. Nu är det dax för mig att starta ett nytt kapitel med en ny lägenhet. Hoppas verkligen att det blir bra. Snälla bli bra! 

Nu ska jag sova. I morgon väntar shopping. Ska bland annat handla ett soffbord hehe :P



Kommentarer
» Nina

Vart har du flyttat?:) en etta eller?:D

Svar: En etta! Hyr faktiskt i andra hand denna gången också. Just för att jag inte vill lägga alla mina sparade pengar på lägenhet/möbler då jag ändå till 80% flyttar söderut för plugg efter jul=). Men ska visa mer bilder på läggan snart! KRAM=)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback