Efter bloggpaus - kommer bloggstart

Några sköna dagar har passerat. Jag har band annat blivit erbjuden min alldeles egna tjänst inom kommunen. Känns sjukt att bara vara 22 och bli erbjuden en helt egen. Chefens ord "Du är så ambitiös, duktig & sprider positiv energi runt dig att vi måste erbjuda dig en tjänst här. Bara så du stannar kvar". Det värmde mitt hjärta ska ni veta!

Annars då? Jo jag har just nu den sjukaste träningsvärken i hela världen. Jag har kommit igång braa med träningen och tycker det är riktigt kul. Mår så bra när jag är på gymmet helt enkelt.

I fredags var jag och brudarna på bio också. Såg Micke och Veronica. Man kunde ju typ räkna ut hela filmen, men den var fin. En feelgood film som jag garanterat kommer se fler gånger. 

& igår var det lördag

startade dagen med bodypump klockan 09.00 på morgonen. Följt av fika hos min faster 14.00.

Därefter åkte jag hem för att locka till håret och sminka mig. Det är så kul att fixa sig ibland, visst är det?!
 
 
Så hade vi en liten förfest hos Matilda innan vi drog vidare på Allstar. Det var bra med folk där och jag hann snacka med många sköna lirare. Jag hade jätte, jätteee kul igår verkligen. Det märks dock idag. Jag som aldrig brukar vara bakis.... ÄR BAKIS?! Känns ju sådär eftersom jag och Elin ska träna ikväll. puhuu. Nu ska jag se tv och äta chirre. SEE YOU!



Kommentarer
» Lisa

härligt att du är tillbaka! :)

Svar: Kul å höra att du tycker det, kram:):)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback