lugna gatan

 
Vilken äcklig snöstorm vi haft inatt. FETT KUL att börja klockan 07.00 i morse??? Liksom plumsa till bilen (snö till knäna) och sedan vara nära på att köra fast varje meter ända fram till jobbet. Haha alltså jag var så irriterad när jag kom fram till jobbet.... Jag är verkligen ingen vintermänniska. Jag hatar snö och kyla. Nä fy fan, vill ha sommar nu... 

Slutade jobba 12. Då träffade jag Elin på gymmet en stund. Vi körde typ fem tunga benövningar. Sedan var vi klara. Träning behöver inte alltid vara fett jobbigt, eller svettigt. Ibland räcker det med de lilla=)

Nu ska jag snart till jobbet igen. 16-21 väntar. Känner mig ärligt helt död. Vill egentligen bara dö under en filt i soffan och se tv flera timmar. Men det kommer inte ske, time to göra sig klar för jobbet 

HA EN LUGN OCH MYSIG FREDAGSKVÄLL! 



Kommentarer

Tack detsamma till dig! (Fast det är söndag idag ;) )

Svar: Haha tack för att du rättar!!! Jag är en virrhöna idag tror jag;)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback