Jobbig måndag



Jag kommer bli Sveriges mest oroliga morsa. Jag menar - klarar inte ens av att se min katt hos veterinären. Haha idag när vi kom till djurkliniken så började jag flänna när veterinären sa åt mig att sitta i väntrummet medan dem hjälpte Svante med kastrering, IDmärkning & Vaccination. Min enda tanke var "Jag kommer nog aldrig mer få se honom... Det blir säkert komplikationer så han dör"... Men sedan började jag gråta lite glädjetårar när veterinären kom tillbaka med honom och sa att allting gått bra:):) 

Ikväll har mamma varit förbi en stund, så fick hon lugna mina nerver angående Svante och allt som "faktiskt skulle kunna gå fel". Varför är jag så orolig?! jaja, klockan 20.00 ikväll såg jag djurens hjältar på tv4. Jisses vad jag grät programmet igenom. Äckliga jävla tjuvjägare som gör allt för pengar. Och. Fina jävla människor som försöker rädda dessa djur. Se det programmet på tv4play om ni får möjlighet. 

 Jag vill bara ner till sydafrika och hjälpa alla djuren, när jag ser hur dåligt dom har det (bra jobb för blödiga jag va;)). Nämen ärligt talat vill jag det. Bara synd att det kostar så mycket för en sådan resa bara. 

Jajajajjjaaa. Har i princip flännat hela dagen så nu ska jag sova, Är sååå trött!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback