Hejdå jobbet

Lämnade detta på arbetskontoret innan jag for hem idag. Nu har jag jobbat mitt sista pass någonsin på Dammen avdelning 5. Där har jag jobbat i ett helt år och växt så enormt sjukt mycket som människa. Det senaste året har jag alltid åkt till jobbet med ett leende på läpparna. Vi har haft så skön stämning på jobbet. Sjukaste humorn, internskämten och grejer varje dag. Samtidigt som jag vuxit så mycket i min yrkesroll. Idag litar jag till 1000% på val jag gör och tankar jag har. Jag bara vet att jag har rätt liksom;) För ett år sedan var jag fett osäker liksom!!
 
När jag kommer hem från Florida om tre veckor kommer jag fortfarande arbeta på Dammen, men nu på avdelning 2. Där jag fått min alldeles egna tjänst. En helt ny avdelning, helt nya människor och utmaningar. Är faktiskt ganska taggad, tror det kan bli bra. Nu ska detta bli husets roligaste avdelning. Jag tycker om att ha kul på jobbet, skratta och bara vara mig själv. Så får det bli även på detta ställe;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback