florida - dag 2

Idag har varit en mäktig dag. Gått runt med ögon större än tefat och wow känslorna har kommit varannan minut. Idag har vi nämligen besökt universal studios. 

Som att gå runt i en disneyvärld. 

Vi har bland annat besökt Simpsons place och tagit en öl på moes bar haha. Sedan har vi åkt den sjukaste 3D karusellen med spinderman som tema (går knappt beskriva med ord hur ball det var). 

Men ballast av allt idag har varit att besöka Harry Potters värld. Gå runt i hans stad. Åka hans tåg och se den kända skolan. Alltså SÅ JÄVLA HÄFTIGT!
Självklart var jag tvungen testa uniformen dom har i filmerna. När jag dragit på mig kläderna pekar några barn på mej å ba "look at that girl, she is soooo cooool". Men ska sanningen fram har jag aldrig känt mig töntigare;) 


En ganska häftigt dag. Men kallt har vi här, inte mycket mer än 10 Grader.. Dock ska värmen komma till helgen & oj vad vi längtar:) 



Kommentarer

Men jävlar vad avis ett Harry Potter-freak som jag blev.. Gå där, åka tåget och allt.. Måste ha varit hur kul som helst!!
Kram

Svar: jag är faktiskt inget riktigt Harry potterfan inte ens sett alla filmer!! men ja, det var faktiskt riktigt coolt :) kram!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback