En stjärna som alltid finns där



Råkade snubbla över denna bild och log så jäkla stort när jag såg den. Elin är en utav mina allra bästa vänner och jag är så jäkla glad att vi hamnade i samma klass under gymnasiet. Dock vågade inte ens Elin och Jenny sitta bredvid mig första dagen i skolan - för att dem trodde jag var en riktig fjortis med mitt långa hår å skinnjacka haha! 

Skenet kan dock bedra & dem insåg väldigt snabbt att jag var en ganska snäll tönt haha. Är så himla glad attan blev bästa vän med båda er två. Så jäkla många minnen på alla dessa år. Så förbannat många skratt. Och jag å elin, vi är liksom så taskiga mot varandra haha.... Bäst var ändå när Elin kollade på mig och utbrast "Öj Julia, Shrek ringde och sa att han vill ha sitt ansikte tillbaka". Folk började kolla snett innan jag bokstavligt talat dog av skratt, så jävla taskigt;);) HAHA! 



Kommentarer

Vad gick du för gymnasielinje?

Svar: jag gick omvårdnadsprogrammet;)
Juliaajoo

Hahaha men gullunge💜
(man får vad man förtjänar...) älskar dig!!!

Svar: hihiii!!!! :)
Juliaajoo

» Jenny

<3 <3 <3
Tur att Shrek fick tillbaka sitt ansikte! synd bara att inte Åsnan har fått tillbaka sitt än :P hahahaha :D

Svar: HAHAHA Klockren du äääär;) exakt!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback