ALLA HJÄRTANS DAG

Igår var det alla hjärtans dag. Eller som vi säger - en helt vanlig lördag;). Jag hade en sådan sjukt trevlig dag igår ska ni veta. För det första var jag och tränade med Elin, Simon och några till  på förmiddagen. På eftermidden shoppade jag och Elin på Solbacken och åt en fett god Ceasar Wraps på waynes:):) 

På kvällen kom jag och mina Singeltjejer lite spontant på att dricka drinkar. Elin stod för drinkblandningen och vi såg melodifestivalen. Alltså Samir, vilken grabb alltså (hjärtan i ögonen)!!

& så la jag upp en bild på instagram vid sju tiden. Inom en halvtimma hade vi blivit bjuden på fyra olika förfester, alltså haha sköna lirare det finns. Så vi tog oss vidare till anderstorp på en förferre där.


Tog dåligt med bilder därifrån. Var många sköna lirare som jag aldrig ens hann knäppa på bild. Trevligt hade vi i alla fall hehe. Vid tolv åkte vi ut på Callesför mer drinkar. Trots att det var alla hjärtans dag var det PROPPAT med folk ute. Träffade några nya sköna lirare vi följde med på efterfest. Alltså så himla kul å roligt:)):)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback