Lördagkväll


I verkligheten brukar jag skratta och le hela tiden. Men på bild ser jag alltid sur ut, brukar jag få höra. Men vet ni varför det är så? Jo för att jag är fantastiskt värdelös på att fejka ett leende och man vet aldrig riktigt hur man ser ut när man ler. Med ett stoneface har man alltid kontroll liksom. Så thats the förklaring! 

Annars då? Lördag har vi idag och jag har ätit godis och sett tv tillsammans med Elin hela kvällen. Igår var jag och såg Idol Finalen tillsammans med Angelica, Adam och David. Förstår fortfarande inte hur Simon inte kunde vinna??? sjuuuuukt konstigt.... 

Annars då? Jo livet rullar på och jag blir 23 år nästa vecka. Vet ni hur mycket jag vuxit det senaste året. Alltså det är som att gå från att vara femton år till att bli tjugotre. Så mycket har hänt. Rätt skön känsla. Sedan är det också så att jag söker ny bostad då jag hyrt min klart den sista december. Så vet någon av en 1a hand lägenhet från då är jag extremt intresserad! 

Hoppas att ni mår bra. Pusspuss!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback