Torsdag - Båtcafét

Jag sov sämst inatt och ingenting idag. Hur svårt kan det vara för en hjärna att bara chilla några dagar. hehe jag blir tokig som fan:). Ikväll var jag hem till la familia. Så åt vi räkmackor till middag. Sedan gick jag och vackraste mamma till båtcafeét där Joel Nunez spelade, vilken stämning. Har ni någon gång tänkt på så mycket gott musik gör för själen? Jag mår iallafall bättre än på länge nu. Kom alldeles precis hem till lägenheten igen, nu ska jag käka candy och se tv. Sedan sova!!!

 
 Kram och Godnatt.



Kommentarer

Dina ögon ser ledsna ut, hoppas de börjar glittra snart igen!! ✨

Dina ögon ser ledsna ut, hoppas de börjar glittra snart igen!! ✨

Svar: Wow vad du är uppmärksam:) Jo det är lite tufft nu, men det kommer att bli bättre!! Kram på dig <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback