Onsdag - Frukost

 
Godmorgon Onsdag. 

Sommaren har hamnat i Skellefteå, vilket inte alls var som jag planerat haha. Finns verkligen en sak jag hatar med sol och värme -> att man har krav på sig att vara ute hela, hela tiden. Trots att man kanske inte orkar. Men men, det spelar kanske ingen roll om man sover på stranden eller i soffan? Ungefär i det stadiet har jag hamnat förbannat tråkigt nog. Var hos en läkare förra veckan som sa att jag har drabbats av nån "Akut Stressreaktion - som är väldigt vanligt för högpresterande personer" sedan blev jag sjukskriven tre veckor för att vila upp hjärnan som är typ överhettad och helt off å tydligen kommer ångest å depp som ett brev på posten. Mår inte alls så himla bra just nu, är ärligt talat förbannat tungt.  Som tur var kommer jag bli helt återställd på nå månader:):) Och eftersom jag är en fighter kommer jag bli frisk fortare än alla andra, vilket min plan är hehe:D Men jag kommer uppdatera mer om det senare.

Nu ska jag äta frukost och sedan se vad dagen bjuder på. Någonting enkelt, någonting som innebär sömn och mat hehe. Har iallafall fantastiska vänner å familj. Dem är gjorda av guld som drar med mig ut när jag egentligen ba vill sova. Fruktansvärt mycket kärlek till dem!!!<3 Kram på er alla!



Kommentarer

Krya på dig ❤ ❤

Svar: Tack snälla!! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback