Fredag - 21 augusti


Idag på förmiddagen följde jag med Matilda och hennes vovve Engla till stranden. Så fruktansvärt härligt. Det var typ inga andra folk på stranden, vilket var bra. Så har vi sprungit runt som barn och kastat pinne till Engla haha. Så enkelt. Så kul. Som terapi för själen. Idag är verkligen en bättre dag. Trots att jag sov sämst hela natten. Var någon idiot som sprang i trapphuset till tre tiden. Sedan vaknade jag varje timma tills jag gick upp klockan åtta (haha låter som att jag blivit bitter som någon arg pensionär;)? Men det ska nog bli ordning på det med;D Idag har jag iallafall en bättre dag!!!

 




Kommentarer
» Lisa

Ha en fantastisk fredag fina Julia :)

» Lisa

Ha en fantastisk fredag fina Julia :)

Svar: Men åh, detsamma Lisa. Vad gullig du är :)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback