En fredag

 
Vet ni? Jag har faktiskt haft en tung vecka, har legat sjukt mycket i sängen och bara degat. Trots att jag hatar det, jag brukar ju vara 110% all the time. Men någon gång varje dag försöker jag ändå göra något kul. Igår var jag och promenerade med Engla. Idag hade jag, matilda och elin bestämt lunch på matfesten. Jag kunde inte somna igår och var ärligt talat sjukt nervös för att gå in på stan idag (liksom wtf haha?). Bara för att jag ser så sjukt risig ut. Jag som alltid brukar vara så glad och tillpiffad. Men vet ni? Jag tvingade mig själv att inte backa ur.Så jag och tjejerna har ätit god mat på matfesten. Därefter träffade jag Angelica och Gabriel för en kaffe på espressohouse. Å sedan har jag shoppat med mamma. Denna dag har faktiskt varit trevlig. Trots att jag inte haft tillfixat hår, smink eller snyggaste kläderna. Dessutom har jag dragit på mig nackspärr from hell, är stel å mår illa som en 80 åring, kuuuuuul!

Men vet ni? Jag hatar att må dåligt. Det är fan min fobi här i livet. Jag är faktiskt riktigt förbannad över att jag inte kommer kunna festa och ha roligt tillsammans med mina polare under matfesten i helgen. Jag älskar festivaler, fest, folk och musik. Så det känns ärligt talat förjävligt. Men jag vet inte, trots att jag har nackspärr, huvudvärk och feber kanske jag hänger med mina polare en liten sväng på matfesten nykter ikväll. mår ännu värre av att bara sitta inne i lägenheten och ensamheten. Ja, vi får se! 

hoppas att ni mår bra. Nu vet ni iallafall att jag är påväg framåt. Jag vägrar må dåligt, så jag kämpar som en satan för att må bäst igen!!!! pusspuss på er.



Kommentarer

Du är bäst! Glöm aldrig det, detta blir bättre❤️ Kram


Kom ihåg






Trackback