En bättre lördagkväll

Ikväll hade jag på mig en favoritkofta från Bondelid. Perfekt för en mysig kväll ute i stuga,

Så träffades jag och tjejerna i Elin å Jennys fina stuga ikväll. Detta har blivit en årlig tradition å jag älskar det!

Jag och Elin stod för grillningen... eller... Elin grillade och jag snapchatade filmer på NÄR hon grillade. Bra arbetsfördelning tycker jag;)

Så har vi suttit här hela kvällen. Jag drack bara ett glas vin (drack mest cola ikväll hehe). Så har vi skrattat och pratat. Vilka fina människor alltså. Har alltid så trevligt med dessa tjejer. Guld värda. Rikedom!!

Elin och Jenny bjussade även på en fantastiiiiiiisk tårta. Åt typ upp halva själv hehehe! 


Nu kom jag just hem och funderar på att krypa isäng. Har ingenting planerat i morgon och har inte tänkt planera något heller. Ska gå runt i pyamas och se tv hela dagen. Så jäääääävla skönt!! 



Kommentarer

Låter härligt :)


Kom ihåg






Trackback