COZY SÖNDAG


Godmorgon Söndag. 
Jag sitter och dricker kaffe framför Nyhersmorgon. Har på mig mina mysigaste kläder och hör hur regnet når asfalten där ute på gatan. Så jäkla mysigt. Jag har faktiskt inte tänkt göra många mer knop än så idag. Ska helt enkelt vila och ta igen krafterna, det var länge sedan. Vila, äta och se tv. Lär klättra på väggarna redan om någon timma eftersom jag hatar att ha tråkigt haha - men det är extremt nyttigt att vara uttråkad sometimes. Visste ni att det är när man har tråkigt hjärnan blir produktiv och man kommer med många kloka ideér och lösningar i sitt liv? Så det är viktigt att ha tråkigt ibland.

Dock får jag besök på en liten stund. Så får vi sitta framför tv och dricka kaffe, mysiiiiigt.Tycker alltid det är kul med lite besök, som den översociala människa man föddes till;P hähä.
Senare idag kommer en bildbomb från nya lägenheten. Ska bara fota först. Så håll utkik. Ska bli roligt att visa er!



Kommentarer

vilken kropp du verkar riktigt tight!


Kom ihåg






Trackback