Svar på sista frågorna



1. Varför fick du ätstörningar?
För att drabbas av ätstörningar måste man vara en person med höga krav. En som aldrig ger upp och ständigt kämpar sig gul och blå. Det är fantastiska egenskaper när man kan hantera dem. Men innan man kan det blir lätt dem höga kraven ångest. Och när ångesten är för hög "måste man göra sig av med den" och jag gjorde det genom att kontrollera hur jag åt. Jag åt ingenting och då kände jag mig duktig. Sedan blir hjärnan helt psykstörd då det inte finns någon energi. Alltså när jag tog blodprover visade det sig att mina njurar var cp, för att jag inte åt. Kroppen hade liksom börjat äta av sin egna protein. Farligt Farligt.

2. Vad faller du för hos en kille?
Det är utsidan som ger utsidan en chans, men det är insidan som ger utsidan sin glans. Jag älskar killar som bevisar detta. Som genom sin insida får världens vackraste utsida. Alltså det är svårt att beskriva en speciell killtyp. Eftersom gnistan helt enkelt finns med vissa och inte med andra liksom...<3

3. Hur många gånger i veckan tränar du?
Olika. Jag försker träna tre gånger i veckan just nu:) 

 
4. Varför har man hjärnspöken?
Bra fråga, fett onödigt att ha dem. För hjärnspöken gör att man får komplex och man ser en osanning i spegeln. Man har dem troligtvis för att man inte liknar skönhetsidealet. Då intalar sig hjärnan att man inte duger pga det istället... Men alla ser vi olika ut och det är just det som gör oss så jävla BRA!

4. Vad är dina komplex? 
Tidigare i livet var jag ett vandrande kompex haha det fanns inte något jag tyckte om. Men jag har kämpat som eeett djur och idag kan jag vara nöjd över min spegelbild. Jag vet att jag inte ser ut som skönhetsidealet men jag vet samtidigt att jag duger liksom. Att jag ser ut såhär och det är fint. Big deal vad andra tycker?;) 

5. Har du några ovänner?
Finns folk som har kallat sig mina bästa vänner men avföljt på instagram osv... Så... gör det?!

6. Varför var du mobbad i skolan?
Jag var inte mobbad, jag var bara en väldigt blyg liten tjej och blev utfryst pga det. Men idag är det bättre hehe. Har liksom kommit fram folk från mina gamla klasser och ba "Asså julia du va så tyst å ful när du gick skola, men nu är du snygg, så jääääävla snygg". Vet inte ens vad man svara på något sådant...?;) haha:D

7. Favvo film?
Har ingen speciell, men gillar tjejfilmer och skräckfilmer hehe!

8. Drömdejt?
Att bli övveraskad, hehe!!

 



Kommentarer

Vilken rolig lista. Tråkigt med ovänner, Du som verkar vara så godhjärtad Och positiv. :)


Kom ihåg






Trackback