En sämre dag

Idag har liksom allt gått fel.

För det första....
Vaknade upp kvart över sju i morse. Började jobba halv åtta. Skrek "FAAAAN" drog på mig risigaste kläderna i världen och slänge mig i bilen. Hann i tid till jobbet medan kollegorna skrattade åt mig. Såg troligtvis enormt trött ut. Hinkade X antal koppar kaffe och satte igång med dagens arbete. 

För det andra...
Under förmiddagen skulle jag ut på äventyr med en av pensionärerna. Vi i personalen måste byta från arbetskläderna till vanliga kläder när vi ska iväg. Vilket jag gjorde, jag bytte till mina risigast i världen kläder. Ja & just innan jag skulle iväg sa jag till mina kollegor "Jag ser ju rent förjävlig ut, dör om jag träffar en snygg kille". Mina kollegor bara skrattade! 

För det tredje...
Kan ni gissa vad som händer när jag och min pensionär anländer till destinationen? Joooo en riktig hottie ramlar in i korridoren. Jag tänkte "FAAAAAAN" samtidigt som jag gjorde allt för att vara trevlig. För av någon jävligt konstig anledning börjar jag snacka med randomkillen som bara passerade i korridoren?? Haha sjukaste var att vi stod å skämtade fett länge xD xD 
SÅÅÅ TYPISKT MIG ATT PRATA MED ALLA. HAHA JAG ÄR JU INTE NORMAL:D


För det fjärde...
Så slutade jag redan halv ett idag. Då åkte jag hem och sov bort hela eftermiddagen.. buhuuu

För det femte...
Har jag tränat riktigt svettiga dubbelpass på gymmet och fick inte ens en endorfinkick efteråt. Fail. Å nu håller jag på att tvätta och bara ha tråkigt. Helt enkelt en tråkig dag, med en väldigt down känsla i kroppen. Hoppas på en jäkla mycket bättre dag i morgon. Men vill jag ha en bättre dag i morgon, får jag själv se till att den blir bra! PUSSPUSSPUSS.






Kommentarer

en sådan dag!

Svar: Jaaavissstt!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback