EN FUL-DAG

Hade en riktig ful-dag idag. Ni vet när varken kläder, smink eller hår hjälper en att bli snyggare liksom. Det var fett länge sedan jag hade en så kallad ful dag. Jag brukar inte försöka bry mig om spegelbilden och istället bara vara nöjd liksom. Men idag gick det dåligt. Så sur-julia tog bara på sig en mössa, största tröjan i världen - och åkte in till stan ändå. Trots alla hjärnspöken - VINST!
För så enkelt är det: En dålig dag får absolut inte stoppa en från att fixa dagens planer. PUNKT=)


Jag mötte upp Elin på stan. Även hon hade en dålig dag. Så vi gick runt å drev om hur mycket vi hatade livet, tills vi började skratta hysteriskt över våran bitterhet. Så blev allting bättre, vi blev gladare och shoppade massor. Elin är verkligen en guldkant i min vardag. Bäst är vad hon är:)

 



Kommentarer

Du är alltid snygg, jag tror inte du kan ha en ful dag:D

Svar: Haha nämen oj, nämen tack:D
Juliaajoo

» Nina

Du är alltid fin Julia! Det strålar alltid om dig<3

Svar: Men tusen tack Nina. Och det kan jag säga att det gör om dig med, det märks att du mår så mycket bättre! Kram <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback