glad av lite


Det finaste som finns är människor som ger bort saker i ren snällhet & inte väntar sig något tillbaka. Jag blev enormt glad idag då jag fick en burk av hemmalagad äppelmos haha. Igår + idag har jag nämligen suttit med två gubbar som röstmottagare. I förmiddags hade ena gubbens fru kokat äppelmos - så då tog han med sig en stor burk till mig nu på eftermiddagen då vi jobbat. Haha sjukt hur varmt mitt hjärta blev. Tackade flera gånger och han blev jätte glad över min reaktion å tacksamhet xD

Jag har  haft en trevlig eftermiddag med mina röstmottagar-kollegor som lärt mig saker om livet. Tillexempel hur man botar hicka, det enda sättet som funkar;) det ni! 


Nä, nu ska jag iväg och veckohandla. Därefter ska jag se ikapp paradise hotell avsnitt ikväll har jag tänkt!
 



Kommentarer
» Lisa

Svälja en matsked lingonsylt? ;)

Svar: haha förstår inte din kommentar ! ;D
Juliaajoo

» Lisa

"Tillexempel hur man botar hicka" jag fick nyligen lära mig att man ska svälja en matsked lingonsylt ;)

Svar: JAHA;) haha den har jag aldrig testat faktiskt! Tipset jag fick var att någon ska hålla för dina öron när du dricker vatten haha!!!!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback