Lyckorus

 
Av någon okänd anledning har jag lyckorus idag. Känner mig som på dem två bilderna här över, haha! 

Har gått runt och bekymrat mig lite den senaste tiden. Angående framtida plugg & var jag ska plugga - jag vill flytta och plugga.. men.. vågar jag det?? Sedan kan jag bli förbannat less på varför aldrig mr.right kan dyka upp? Då jag drabbades av matproblem så bildades samtidigt en onödigt stooor skyddsbubbla runt mig. En bubbla som är svår att spräcka liksom (vilket den skulle behöva göras, litegrann iallafall). Men hur allting än har blivit, så känner jag att skyddsbubblan börjar krympa liiiitegrann. Det känns bra! 

Men idag har jag haft lyckorus & bara fått må bra. Känner att framtiden kommer att lösa sig, samtidigt som jag är nöjd med alla jag har runt om mig i livet just nu. Världens finaste familj och fantastiska vänner. Sedan har jag ett helt okej jobb där jag trivs enormt i allas sällskap. Just nu känns det faktiskt väldigt skoj att komma till jobbet på morgonen.. aaa... och nu två veckor framöver får jag jobba med VALET 2014 som även det känns spännande! Att jag dessutom ska till Florida i Februari & Ghana i April gör inte saken värre! iiiiihh :D 

 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback