14 september


Igår blev det nykter utgång för min del (skit kul faktiskt!), jag var hemma tre inatt och sov några få timmar. Så i morse vid nio tog jag mig till jobbet med gårdagens lockar i håret. Jag mötte upp mina kollegor och laddade inför VAL-DAGEN. Dagen med stort D!  

Så har vi suttit hela dagen och tagit emot röster. Träffat mängder av sköna people och bara mått gott.

På rasten gick vi iväg och käkade på kungsgrillen. Alltså jag är lyckligt lottad som fått arbeta med så härliga människor i veckan. Skrattat mer än på länge och bara varit glad. (& jag vet att ni kommer läsa detta så: Jag är jätteglad att jag fått lära känna er i veckan, ni är enormt sköna lirare. Gonna miss you all! )

Sedan kom även Norran och tog en liten bild, haha! 



Kommentarer

Duktig och ambitiös du är som är så aktiv i valet :) Önskar jag hade mer energi till att engagera mig i det, kanske till nästa val

Svar: Det är enormt kul, hoppas du känner dig pigg och orkar med nästa val. Du skulle älska det:). Men först kanske du måste samla ihop ännu mer krafter och få möjlighet att må ännu bättre. Du får aldrig glömma att du är fin och bra, precis som du är. Kram och godnatt min vän <3
Juliaajoo

Oj, vilka fina läppar du har!!

Svar: Nämen oj, vad snällt - tusen tack !
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback