TACK OKTOBER 2014

 
Kollade just tillbaka på "oktober 2014" arkivet. Shit vad jag har hunnit med mycket denna månad. Inte konstigt att jag känner mig ganska slut egentligen. Men jaaa.. det är väl just detta som är så underbart med att vara ung - det är bara att köra;)

I Oktober har jag hunnit med:
1. Gått tre olika kurser. 
2. Festat med sköningar i Skellefteå.
3. Varit i Umeå en helg med Angelica & Sandra.
4. Ätit scones och sett Paradise hotel med Elin Xmånga!
5. Tagit bort stygn + plåstrat om Emils sår.
6. Varit i Stockholm en helg & hälsat på Frida.
7. Hämtat hem min lilla kattunge Svante.
8. Första snön har kommit.
9. Svante har blivit bortskämd av mina vänner & familj:]
10. Emil har bjudit på middag. 
11. Har sett Annabelle på Bio med Matilda.
12. Jobbat en helg med finisar.
12. Hjälpt Elin att skriva CV & Personligt brev.
13. Tränat två dagar i veckan.
14. Haft släktträff sista helgen denna månad. <3
15. Hunnit med ännu en utgång i Skellefteå.
16. Fotat brorsan som fyllt 20! 

Jaa.. och alltså.. en månad består av fyra veckor - jag har fan kört på alltså.
Är du nöjd med Oktober?

#det ska vara gött att leva.
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback