"Förut var du iallafall vältränad och snygg"

 
Träning har alltid varit en stor del av mitt liv. Jag mår bra av det. Men vet ni? idag har jag inte längre magrutor och "den perfekta rumpan" för vet ni hur jäääävla mycket tid man måste lägga ner på kost/träning för det. - Jag känner inte att de är värt det längre. Nu tränar jag bara två grymt bra pass i veckan och lägger mer tid på annat istället.

Ibland brukar dock ett hjärnspöke uppsöka min hjärna och skrika "Förut var du iallafall vältränad och snygg, nu är du ingen". 

Men fan. Jag orkar fan inte bry mig. Herregud lite kärlekshandtag hit eller dit? Att använda storlek medium istället för smal, so what? Jag är den jag är och jag är inte perfekt. Förhoppningsvis kommer jag hitta vänner och pojkvän i framtiden som tycker om mig för exakt den jag är idag. Trots att jag inte har magrutor och "den perfekta rumpan" längre. Som tycker om min personlighet och den lite kurviga kroppen :):))




Kommentarer
» Ninis

Du är sjukt himla snygg såsom du är just precis idag Julia!<3 jag ser upp till dig, glöm aldrig det! Supermegakram<3

Svar: Tack Nina, det värmer! Hoppas allting går bra för dig, kram!<3
Juliaajoo

» Magda

word. utan vältränad kropp är man ingen !

Svar: Fel :(!
Juliaajoo

» elin

Fast vi vänner (iaf jag) tycker om dig precis som du är! Vad gör din klädstorlek för skillnad?

» elin

Fast vi vänner (iaf jag) tycker om dig precis som du är! Vad gör din klädstorlek för skillnad?

Svar: Det är precis de jag menar. Bara man lever någorlunda hälsosamt med mat/socialt/jobb & kondition, spelar inte resten någon roll. Love you precis som du är oxå! <3
Juliaajoo

Jag är din vän för den du är, inte för något annat! Håller med Elin vad spelar klädstorleken för roll?!? Du är bra som du är!<3

Svar: Tusen tack finis & precis detsamma till dig!
Juliaajoo

» Frida

Alla är perfekta på sitt vis, även du! :) Och som du säger är träningen inte allt, det kan vara en del av det viktiga i livet för vissa, eller ingen del alls för andra! Kram

Svar: Exakt så! Alla är vi olika & tur är väl det! Kram på dej:):)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback